3. Det här behöver jag träna mer på

Det som är roligt med ridning tycker jag är att man alltid utvecklas, finns som ingen gräns då man säger att ne nu kan jag allt. Jag har mycket kvar att lära även fast jag tycker att jag kan en del. Men när det gäller ridningen behöver jag träna på min handhållning, har alltid ''cykel händer'' något som syns väldigt mycket. Plågade mig igenom en ridlektion med ett spö mellan tummarna och hade bokstavligen blåmärken på båda händerna dagen efter, haha så mycket behöver jag tänka på de. Sen vill jag även kunna vara mer lätt i sitsen och kunna ha bättre hinderkänsla. Men allt tar sin tid, träning gör färdig och jag har hela mitt liv att utvecklas. Det är kul att utvecklas!
.
.
.
En mycket fin ponny som jag red en sommar, kallades MP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0