22 Januari 2012

Mockning och ingen ridning. Börjar få ridabstinens men samtidigt är det rätt mysigt att bara pyssla på i stallet utan att känna någon stress. Det är mycket man hinner med när man inte rider. Sånt här har jag hållt mig sysselsatt med i veckan:
.
.
Tvättat Cosmos benskydd noga för att få bort allt skit. Tvättade dom med gulsopa kanske 2 gånger och lagt dom i varmvatten ett par dygn, renare har dom nog aldrig varit!
.
.
.
Tvättat alla borstar och tvättat ur hinken som borstarna ligger i så alla är helt rena.
.
.
.
Städat hyllan där alla har sina borsthinkar på övre raden och foderhinkarna på den nedre.
.
Före:
.
.
Efter:
.
.
.
Har även smörjt upp Cosmos träns och grimma, ska ta tag och smörja upp Cosmos sadel till veckan. Och till veckan kommer förhoppningsvis grejerna jag har beställt. Känns riktigt bra! Hoppas allt är bra med er. Nu ska jag vänta in middagen sen ta en promenad till stallet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0