webbsidor & pengar

Har varit fast på olika webbsidor nu under ett par dagar. Det finns så mycket som jag gärna skulle kunna köpa till både mig och Cosmo. Dock har jag tyvärr blivit en märkes människa & då såklart kostar det att handla.. Imorgon ska jag iallafall försöka övertala pappa att gå in på Pegasus som ligger bredvid ATG. Min tanke är att prova ett par ridstövlar (då jag behöver nya). Om dom sitter bra och är sköna blir det nog att slänga ut lite pengar. Men sen finns det ju massa annat också.. Men det är prioritera som gäller, som med det mesta. Men vi får helt enkelt se hur det blir. Om jag är på bra humör och låter pengarna rinna mellan fingrarna kanske jag kommer hem med skor + något annat fint. haha!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0