Nära en avfallning idag

Cosmo och jag har varit ute en sväng ikväll. Hoppa upp på honom idag var inga problem men om man ska sammanfatta hela våran 30 minuters skrittur så kan jag mer kalla de rodeo tur! Första bockningen var en riktigt överraskning. Hästen 2 meter ovanför marken och jag en meter över hästens rygg, ramlade dock inte av! Som jag skrattade.. Hahah kan fortfarande tänka hur dumt de måste ha sätt ut! Ridturen fortsatte med kastning av framben, bocksprång gång på gång och kast med huvudet som en propeller, haha han är då lycklig! Inte heller ville han skritta min buse! Om det är något han inte saknar nu är det energi! Han är som en tickande bomb hela tiden mitt hjärta! Imorgon blir det äventyr igen.
.
Mamma tycker då mest att jag verkar ha en knäpp häst. Men som sagt, han sprudlar av energi och det är helt förstående!
.
Hoppas ni ha haft en bra onsdag!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0