Med lite ångest har jag nu beställt hem lite saker

Efter MYCKET om och men så har jag beställt mina 3 varor från charlies.nu. Känns bra, riktigt bra! Ska dock ändå in på Pegasus imorgon och se om ridstövlarna jag vill ha är sköna och bra, så det kan hända att jag förlorar mer pengar då, haha. Jaja nu är det gjort. Har lite ångest men samtidigt så kommer jag vara så nöjd att jag köpte dom när jag får se och ta på dom. Och det är saker jag faktiskt behöver, dock kunde jag ha varit lite mer ofokuserad på märken, då hade det blivit billigare.. men sån är jag tydligen nu. Märkesmänniska..
.
Ne nu ska jag ta på mig stallkläderna och gå till världens finaste häst!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0