Första 15 minuterna

Idag har Cosmo äntligen fått lämna gården och varit ute på en promenad. Lyckan lyste i hans ögon och han kunde inte låta bli att trippa till ibland. Han kastade lite med huvudet och gjorde lite glädje hopp. Det känns bra! Jag blir glad av att se honom glad, kommer bli en upplevelse den dagen jag ska rida honom. Mina planer är att gå med honom dom här två veckorna när han bara ska gå 15 minuter per dag 2 gånger dagligen. Sen när allt utökas med en halv timme 2 gånger dagligen blir det nog att sitta upp igen. Det känns så bra att det har börjat rulla på, även fast det bara är promenader som gäller så är det alltid något och det känns så bra att jag vet att det bara är återbesöket om en månad som är kvar. Hoppas ni har det bra. Om ni möjligtvis har några frågor får ni gärna ställa dom så ska jag försöka svara så gott jag kan.
.
.


Kommentarer
Postat av: Andrea

sv; tack! :D

2012-02-03 @ 14:29:56
URL: http://diameter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0