Det här är vad jag kommer få hämta ut från posten

Ett marint schabrak med vit, svart, blå kant runt om. Jag är verkligen svag för schabrak, om det är något jag alltid vill ha nytt av är det schabrak. Fanns många jag ville ha men som sagt, prioritering. Så det blev detta.
.
.
.
Nästa grej jag beställde var en ny hopplatta till C. Han behöver verkligen en ny, eller den gamla funkar men den är sliten. Den har fått följa med alla år då jag red Robin så nu bestämde jag mig för att C ska få en ny fin hopplatta istället. Han förtjänar det!
.
.
.
Och det sista jag la en del av mina pengar på var en marinblå fleece tröja från Kingsland. Jag behöver en fleece och det har jag behövt länge för lite kallare dagar. Och såhär fin är den! Nu känns allt bara fint, för nu vet jag att om bara några dagar har jag något fint att hämta ut!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0