Bara 5 minus idag, dock blåst istället.

Har varit ute en sväng med cosmo för en stund sen, mockat boxen och ska förbereda mig för jobb. Cosmos temp stod på 37,3 imorse. (skriver det för att jag ska ha koll). Efter jobbet blir det en promenad med honom.
.
När jag var ute och gick idag så insåg jag att vissa som kör bil verkligen inte förtjänar ett körkort. Idiot. Kommer och kör 100 på 50 väg, jag själv går med en pigg tickande bomb och visar att han måste sakta ner. Istället för att sakta ner gasar han ännu mer när han är precis vid Cosmos sida. Cosmo flyger upp i luften och börjar sin Rodeo och idioten. Fortsätter köra. Åh sånt här gör mig så jävla förbannat. Ärthjärna, dumhuvud, idiot. Tur som det är så är cosmo trafiksäker men när energin är så pass stark som den är nu när han knappt får röra sig förstår jag att det blir såhär. Ne fy ändå. Nu ska jag hoppa in i duschen sen fara och jobba.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0