29 Februari - Promenaden runt nyby

Jag har typ ångest. Sitter i min säng och har 3 webbsidor uppe, bland annat Charlies. Har 3 saker i varukorgen och jag vet inte om jag ska trycka beställ eller om jag ska vänta med det. Åh, jag har ju råd men kanske ska köpa mig ridstövlarna före och se hur mycket pengar jag har över efter det eller ska jag ba trycka köp som en impuls. Jag vet inte.. det återstår att se vad jag gör.
.
Annars så har jag och Cosmo gjort vår promenad idag runt lilla nyby som igår. Han var super duktig och höll inte alls på som han brukade, han var lugn och fin och avslappnad! Märkte också att det gör stor skillnad på hans rörelser när han fått skor på sig igen. Han behöver inte ''smyga'' fram längre. När vi kom hem igen såg han sådär nöjd ut igen. Det är underbart att se!
.
Imorgon är det dags för ATG. Håll tummarna för Cosmo nu!
.
Bild från idag.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0