28 Februari - En underbar promenad i strålande sol

Har gått en promenad i strålande sol & 3+ grader med en fin häst för ett tag sen. Idag skötte han sig riktigt bra. Hade fortfarande på honom halsförlängaren som dom sista dagarna vi gått. Bestämde mig för att gå lilla nyby då dom körde för fullt med skotrarna där jag skulle gå förbi. Tror han behövde en liten längre promenad än 30 minuter för så vart det. Även fast han egentligen ska gå 30 så fick han gå längre idag för att vi skulle slippa stöta på problem med skotrarna. Kändes som det rätta! Han var ovanligt lugn i boxen efter promenaden också, man såg verkligen hur nöjd han var!
.
Nu är det imorgon kvar sen på torsdag klockan 13.00 har vi tid på ATG igen. Tiden går fort nu, håller tummarna hårt! När allt det här började, när jag fick veta allt så kändes allting så mörkt men just nu så ser jag bara en ljus framtid. Hoppas bara att återbesöket är positivt så vi kan komma igång och han kan få göra av med all sin energi.
.
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 5 så jag kan fara till stallet och träffa hovslagaren. Cosmo ska få ta på sig sina skor med broddar igen. Behövs nog när han ska gå ut i hagen sen så han inte halkar när han gör sina tokbockningar (som han troligtvis kommer göra).
.
Ikväll är mina planer att fara och kolla på Busterträningarna.
.
.
.
.
Så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0