23 Februari - ett annat sätt

Ikväll bestämde jag mig för att göra lite annat för en gångs skull. Mest för att cosmo har promenerats varje dag.
.
Tog på honom longeringsjorden och gick ut i hagen så han fick skritta och titta lite vart han ville utan att jag skulle va uppe i honom så mycket. Efter 2 varv i skritt så kom energi kicken, han bockade som en galning som han gör som när vi promenerar ute. Kändes bra att kunna va på ett bättre avstånd än när vi är ute och går men nackdelen den här gången var då istället att han bockade och jag kände mindre kontroll över honom. Men jag lät honom göra av med lite energi sen jobbade jag från marken som dom andra dagarna. Med ryggningar, flyttande för min hand åt båda hållen osv. Han var verkligen super duktig! Imorgon har jag vik 11-17 så ska försöka hinna upp och ta hand om C på morgonen och sen på kvällen igen. Ha en fortsatt bra kväll!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0