21 Februari - Fick äran att hoppträna ponny ikväll igen

Dagen har varit bra. Cosmo har gått sina två promenader och skött sig riktigt bra faktiskt. Dock måste han tydligen göra ett bocksprång varje promenad. Imorgon funderar jag på att rida igen även fast det mest slutar med att jag ligger på backen just nu pågrund av all hans energi men kanske, vi får se.
.
Ikväll fick jag även erbjudandet att träna ponny för Buster. Tackade självklart ja. For upp vid 18.00 och tränade mellan 18.30-19.30. Fick rida en ponny vid namn Stella. Har sett henne under flera träningar och hon är riktigt fin. Det var lite nytt. Hon var lite seg och jag ovan att rida ponny men det gick bra och det kanske blir fler gånger fram över. Kul!
.
Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på någon film. Hoppas ni har haft en bra dag!
.
.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild!



SV: Oj, det trodde jag inte var möjligt ;) din häst kanske har super vassa tänder :P

2012-02-22 @ 00:40:03
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Åsa - Hästeriet

Skönt att han är pigg och glad, ta det försiktigt bara!



2012-02-22 @ 12:41:03
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0