17 Februari - Andra dagen jag flyger av..

Är hur underbart väder som helst ute idag. Har varit i stallet tidigare och bland annat klippt Cosmos man och svans, (behövdes verkligen) nu ser han ut som en häst igen, haha. For ut och red i det underbara vädret, slutade dock med ännu en avfallning. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när det hände. Jag orkar inte vara med öm i kroppen än vad jag är från gårdagen. Smällen tog på höger sida igen men jag står upp och jag lever, inget brutet men blåmärken kan säkert komma.. Den här gången bockade han i uppförsbacke pågrund av att en av alla idioter på skoter körde som en idiot och Cosmo fick damp. Han bockade och bockade igen och sen gick han ner på knä så att jag flög över huvudet, snyggt. Var bara att hoppa upp igen som igår, red hem och han var lugn som vanligt.
.
Tror jag måste ta mig en tankeställare. Kanske borde gå dom här 30 minuterna tills vi har varit inne på återbesök på ATG och jag får börja trava. Har aldrig någonsin ramlat av 2 gånger i rad när det gäller någon häst men någon gång ska vara den första. Öm i kroppen. Ne nu blir det att vira täcket omkring sig och ta det lugnt. Ha en fortsatt fin dag!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0