1 Februari - Nya benskydd

När vi ändå var på den rätta sidan av stan nära Pegasus gick jag in och kikade lite. Hittade mycket jag ville ha som vanligt men efter mycket om och men övergav jag Schbraken som alltid gör mig svag och köpte Cosmo ett par nya framskydd som en liten ''krya på dig present'' eller ska man säga pepp present? '' När du blir bra ska du få galoppera runt i dom här''. Ja jag köpte ett par nya frambenskydd. Såna jag alltid har kollat på och tänkt. ''Någon dag ska Cosmo få det bästa.'' Jag menar så klart Veredus skydden. Förvånar mig att jag inte var snål för en gångs skull. Men han förtjänar det bästa min Cosmo.
.
Dåliga bilder, ska försökta ta tid och ta bättre senare.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0