Mycket jag inte ha berättat

Som sagt är det fullt upp med körkortet just nu. Förra veckan fick Cosmo gå varann dag för att jag skulle ha möjlighet att hinna med all teori osv. Tisdagen förra veckan var jag borta 06.00-22.00, såna gånger är det guld värt att ha en pappa och mamma som kan fixa foder och mockningen. Cosmo har alltså börja stå inne på nätterna nu. Dom går fortfarande på bete på dagen men vi har flyttat över dom till en annan hage. Ingen tvekan om att C har njutit på betet, och med det kommer en snygg kulmage haha, Sötskit! Men som jag skrev tidigare så är det tävling till helgen. Har lite delade tankar om det men det kan gå, inget är omöjligt! Och ibland finns det bara en sak att göra: övervinna sin rädsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0