4 Augusti - Ett lyckat hopp pass

Igår fick Cosmo en vilodag. Jag passade på att stanna i stan och ha lite trevligt på annat håll. Idag blev det ett hopp pass på ridhuset, ingen tränare och ingen som hjälpte mig. Precis vad jag kände för. Red dom omtalade bommarna  på 2.20 som uppvärming sen hoppade vi en linje på en låg höjd. Avslutade passet med en bana med 3 hinder + bommarna. Hinderna låg väl på 80 kanske och en oxer på 1m. Allt flöt på och Cosmo tog i från ''tårna''. Hade glömt bort hur härligt det känns när vi får till ett bra språng. Det går ännu mer framåt!! 
.

Har även anmält mig till Vännäs storhäst tävling 16-18 Augusti. Anmäld 1m-1.05. Men har inte tänkt stressa med något och om jag inte känner mig redo så kommer jag inte hoppa utan antingen får Carro hoppa honom eller så stryker vi oss bara. Bara hålla tummarna att min hjärna inte stoppar mig!
.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0