Unghäst med slowfeeding nät

Ha-ha-ha.. Innan jag köpte ett slowfeeding nät lästa jag om det rätt mycket. Mest vad andra tyckte hur dom fungerade, och om dom var hållbara osv. Och enligt dom flesta så var dom en succé. Jag köpte mig ett och nu har jag haft det ett tag. Inom några veckor hittade jag det första hålet. Jag lagade det med lite rep så Cosmo inte kunde fuska. Idag tog jag en närmare titt hur det såg ut och fann 2 nya hål i hönätet. Ja, ett slowfeeding nät till en hungrig unghäst på 5 år som biter på allt var då ingen succé. Men ska laga hålen imorgon på samma sätt som jag lagat det andra och hoppas på att han inte ''misshandlar'' nätet mycket mer. Haha så kan det gå.
.
Två dåliga bilder på dom två fina hålen C har lyckats göra.
.
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha! Arthur är typ den vildaste med sitt nät. Mamma kunde höra från huset att det dundrade i stallet så hon sprang ut och trodde att det var Arthur som dödat mig. Men det visade sig bara vara Arthur som massakrerade nätet. Jag har mina nät ute också. De skrapar på dem och sliter i leran. Cosmo måste vara en riktig gnagare!

2012-04-16 @ 08:06:28
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: tina

Köpte ett nät till birk som han har i boxen. De höll i typ 2 veckor :) Ändå sa alla jag pratade med att de inte kunde gå sönder i princip!



Tina.

2012-04-19 @ 15:42:54
URL: http://robackslillstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0