Munkorg - jag vill inte

Igår kom pappa hem med en munkorg till Cosmo. Tog på den imorse när han gick ut till hagen. 5 minuter senare tog jag av den. Jag vill inte se honom gå runt i den, det ser obekvämt ut och det känns inte det minsta bra. Mådde dåligt av att bara se honom ha på sig den i 3 sekunder. Jag vet att Cosmo är problemet i stallet för dom andra. Han biter sönder deras andra täcken och det kostar massa pengar. Men jag kan samtidigt inte gå runt och må dåligt, Cosmo kan inte gå runt och ha den där på sig hela dagarna. Jag har ett problem.. hur ska jag lösa det?
.
.


Kommentarer
Postat av: malin

hahah de är sant!! ;D

2012-04-18 @ 19:22:57
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0