Dags för en uppdatering

Cosmo står fortfarande i en egen hage, dock så vägrar jag att ha på honom munkorgen. Har kastat in lite kvistar åt honom som verkar vara uppskattat, tuggar och går runt och bär på dom.
.
Ridningen går bra, vissa delar av ridturerna byter han galopp men inte alls vartannat som förra veckan. En förbättring med andra ord! Ikväll vill jag gärna rida för Buster men blir nog inget då det inte verkar finnas någon ledig plats. Tråkigt!
.
Vädret är allt annat än bra just nu, det växlar mellan snö och regn. Nu vill jag verkligen ha sommar!
.
.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tror att Cosmo och Arthur skulle kunna få ut mycket av varandra, lek och bus all day long!!!

2012-04-24 @ 14:20:28
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0