1 April - En påse i hagen

Cosmo fick sin vilodag igår. Han är väl förtjänt av den! Och sen insåg jag själv att han har gått 5 dagar denna vecka redan. Och idag fortsätter det falla snö.. Uppskattas inte alls! Och det är klibbsnö som faller också och sist jag var ute när det var klibbsnö hade Cosmo svårt med styltorna så det lutar mot han han får vila idag också. Han behöver det nog mer än vad jag vill det. På tisdag är det planerat att jag och Cosmo gör vår debut på träningen efter skadan, ska bli riktigt kul däremot kommer vi nog inte hålla igång hela passet, beroende vad han orkar!
.
I hagen blir det ingen skillnad, måste köpa mig en haklapp åt Cosmo. Vet dock inte vart det finns någon så om någon som läser min blogg vet vart det finns att köpa så hade det uppskattats!
.
Igår hittade jag Cosmo i hagen med en höpåse i munnen, ögonen speglade oskyldighet och jag kunde inte hålla mig för skratt. Han släppte den gång på gång och gick efter den när den började blåsa. Han är för söt min buse!
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0