Träning för Eva 7 September

Cosmo var superfin för Eva idag, jag kan inte ens fatta att han bara är 4 år. Eva sa till och med idag att man kunde tro att han var 5-6 efter hur mycket han verkligen följer med mig och gör som jag säger, min finaste stjärna jag är så lycklig att jag har honom!
-
Har även ridit en av b-ponnyerna i stallet idag i spöregnet, gick bra det med men jädrar vad dom kan vara tjuriga dom där små! Skaka på huvudet, ställa sig på två ben och vägra ställa sig åt vänster eller höger, haha! Jag satt och skratta ett tag för mig själv på hästryggen innan jag kunde börja bli bestämd. Gick bättre mot slutet men en sak är säker, mjukgörande övningar är viktigt för denna ponny!
-
Nu ska jag hoppa ner i min onepiece och sätta mig och se på Bonde söker fru, ha det bra!
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0