SURF

Nu är jag hemma igen efter en dag på Södra umeå ryttarförening. Cosmo kändes super fin på framridning, rev lite på framhoppning när ryttaren inte var van vid en pigg och ''stark'' häst. Kom in på banan och gjorde ett icke snyggt första språng på 1an men vilken häst jag hade resten av banan, stora runda språng, pigg och glad och bara alldeles för bra för att vara sann. Och eftersom han gick så bra idag så startar vi inte imorgon även fast jag känner att det skulle vara kul men han är ju bara bebis och vi har många år och tävlingar framför oss. Min älskade fina Cosmo du gör mig så lycklig!
-

Kommentarer
Postat av: Olivia Bryndahl

Han hoppar verkligen fint! Ser så säker ut många gånger trots att han bara är 4år! :D Var han "inhoppad" innan du köpte honom?

2011-09-03 @ 18:09:04
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0