Jag är så nöjd över min lilla bebis!

Underbart älskade Cosmo!! Evaträningen idag var som en chock för mig, min häst drog iväg med mig mot hinderna, Cosmo har man alltid fått använda benen på enda fram mot hindret men idag då var han laddad! Synd att pappa inte hann filma, Men jag ritar upp lite snabbt hur våra övningar såg ut idag! Men en sak är säker, duktig var han som vanligt! Och när vi red fram tillsammans var det skenkelvikningar med i bilden och till och med Cosmo kunde vara med på ett hörn, dom var inte perfekta men nog kunde han flytta alltid. Jag blir så stolt över honom och så glad!!
-
-
I det första varvet så gjorde jag och Cosmo volt istället för att rida övningen som alla dom andra, alltså rakt på hinderna, ungefär såhär såg det ut!
-
-
-
Men i andra varvet tyckte Eva att jag skulle komma direkt på alla hinder, så vi provade jag och jag vart chockad! Min lilla bebis klarade det galant! Eva sa till och med att det var lite överkurs för en 4åring men att han löser det perfekt!
-
-
-
-
Sen var det också en övning då vi skulle hoppa ett räcke ståendes mot väggen snett till en trippet. Det vart lite svårt när han gärna ville ta stöd av väggen men jäklar vad han hoppade på trippeln, känslan går inte att beskriva!!
-
-
Pratade med Eva efter träningen och hon tyckte att han borde få tänka igenom och bara stå nu ett tag framöver så nu ställer jag bort honom från all ridning i 1-2 veckor sen kör vi igång igen! Jag tror han behöver det men tråkigt för mig, han är ju så underbar min bästa! Nu ska jag vänta in bonde söker fru.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0