9. Min dröm

Oj vilken svår fråga man har ju så himla mycket som man skulle vilja uppleva! En av mina drömmar är iallafall att kunna flytta ner till Skånetrakterna, bo på en gård där med ett stort stall med massor av hästar (självklart är Cosmo en av dom). Kunna utbilda hästar och ha det som ett jobb. En annan dröm är att fara utomlands och jobba på ett ställe där man tar hand om hästar som har haft en dålig uppväxt, hästar som har blivit vanvårdade osv. Om jag skulle berätta alla mina drömmar hade jag fått suttit och skrivit hela dagen, ni får helt enkelt nöja er med dom två svaren! Sen är det ju alltid drömmar, man vet inte om dom blir sanna tillslut!
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0