8 September

Idag tog jag mig en ridtur till ridhuset, blev långgalopp med låg form hela vägen upp i lätt sits, där uppe blev det att galoppera lite på banan med inga större krav. Anledingen varför jag red på banan idag också var för att jag har haft min första ridlektion med Robins nya ryttare, 11 åriga tjejen Vanja! Jag vart stolt när jag såg hon rida runt där på en pigg fin Robin. Slutade med att hon hoppade honom för första gången också, gick super!! åh så underbart det är att allt funkar så bra, jag vet utan tvekan att Robin har hamnat hos några riktigt bra människor!
-
För ni som är ny på bloggen så är Robin min gamla ponny som jag sålde för snart en månad sen. 
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0