6 September

Ikväll hade jag tur, har regnat hela dagen men nu ikväll vart det faktiskt rätt fint väder. For ut på en ridtur runt stora nyby. Satt på en tickande bomb idag men en fin bomb! Han gjorde galoppfattningar från halt, fast tänk er en galoppfattning ur en bockning ungefär, det sprutade bara energi från lillkillen idag. Jag gillar det!
-
Imorgon är det Eva träning klockan 4 och innan har jag fått en uppgift att rida och känna på B-ponnyn Carissma som står i mitt stall. Flickan som har henne ska rida för mig på fredag så mamman tyckte att jag kunde provrida henne före så jag visste hur hon är, spännande! Jag älskar att rida nya hästar, både nyttigt och roligt!
-
-
Bild från kvällen vi hade hämtat honom. 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0