3.Min hästs utrustning

Kommer nog inte kunna visa all utrustning som Cosmo har men en del så här kommer det.
.
.
1. Träns från Hööks, Cosmos träns är dock svart sen har jag även tagit bort pannbandet och bytt till ett ''blingbling'' istället.
-
-
2. Globus Esperanza sadel, mycket skön men jag hamnar lätt i stolsits när jag rider i den. Men när Cosmo har vuxit klart och utvecklas mer i kroppen ska vi ta och prova ut en ny sadel så han får en som ligger helt rätt.
-
-
-
3. Benskydd, Eskadron. Bra benskydd som ligger bra, dock börjar dom bli lite slitna nu.
-
Flexisoft Pro-Safe benskydd bak
-
4. Ett nytt täcke som aldrig har används ännu men som jag längtar tills han får ta på sig det, jättefint stalltäcke som han kommer få sova i när det är kallt i vinter. Har även 2 andra fleecetäcken hemma, 1 nytt regntäcke med hals och ett vintertäcke med halvhals. Har dock inga bilder men de kanske dyker upp senare.
-
-
6. Som nästan alla andra hästryttare som har man en del shabrack också, har dock ett som är min favorit och det är mitt schockemöhle schabrak som jag köpte i gbg när vi var på gbg horse show. (hittade ingen bild på ett allround schabrak men sådär ser det ut.)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0