21 September - Cosmos hyss

Cosmo har nu vilat en vecka imorgon, herregud vad jag vill rida!! Iallafall så är det ingen tvekan om att han har överskotts energi just nu. Han hittar på hyss hela tiden, jag vet inte hur många gånger han har hoppat ut från hagen när hästarna ska in på kvällen, och jag vet inte hur många gånger han total dissar ryttaren som ska leda honom in från hagen.. ja det är Cosmo i dagsläget, lite galen och lite obrydd. Blir kul att se hur första ridturen efter vilan blir, men jag längtar ändå! Även fast han inte kan behärska sig så är han ändå världens finaste. Det var allt jag hade att säga idag. Blir tråkiga inlägg nu när han inte blir riden men det kommer, håll ut!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0