2. Min drömhäst

När jag var mindre så drömde jag alltid om att ha en stor svart häst med vit bläs och vita strumpor men det var då jag var mindre. Nu är min drömhäst den hästen som jag äger! Han har det jag har sökt efter! Men när jag väl skulle köpa storhäst så lät de såhär ''Den ska va runt 170, den ska vara svart och den ska vara svårriden och lite halvt galen'' Men som ni ser blev inget av det där rätt, Jag köpte mig en skimmel som var 160, han var inte så svårriden och inte alls galen men lika nöjd är jag för det för jag vill inte ha någon annan häst en Cosmo just nu! Min lilla prins!
-
-
-
-
Det här är en ponny som jag red för några år sen och jag vart helt förälskad, lite galen, lite het men så himla fin att rida. Den kallades MP och flyttade till Finland för några år sen, en av dom roligaste ponnyerna jag har ridit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0