12. Jag är bra på

Egentligen gillar jag inte att skriva vad jag är bra på, kommer inte lixom på något som verkligen stämmer men det kanske är för att självförtroendet inte är på topp men jag prövar att dra upp några saker angående ridningen som jag har blivit bättre på.

1. Har alltid en plan hur jag ska rida när det gäller banan eller när jag bara rider ut.
2. Min blick har förbättras, förut var min blick verkligen inget att hejja på, nu har jag kommit på mig själv och använder den mer.
3. Jag är rätt lugn i min ridning därför passar jag bättre på dom lite mer galna hästarna som gör hyss eller försöker springa bort från det jobbiga.
4. Jag kan väl säga att jag är noga med det jag gör i stallet också, t ex mocka. Kan inte vara onoga när det gäller sånt och om spånet blir för mörkt så får jag nästan panik med tanke på att min häst ska kunna trivas i boxen.
.
.
.
En gammal bild från 2009 när jag och min förra ponny vann AC/BD cupen i Lycksele! Saknar dom tiderna ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0