Jag har funnit lyckan, min egen lycka

Sitter och kollar på videoklipp på Cosmo medans jag dricker upp mitt kaffe. Jag har fått rysningar 5 gånger om nu, ångrar inte en sekund att jag köpte honom även fast det fanns folk som inte var allt för positiva till en början. Ett tips till er som köper häst, gå på magkänsla och lita på den. Det gjorde jag och jag fick mig världens finaste Cosmo som tack. Ja Jag kan nog inte vara en lyckligare hästägare för stunden. Snart gått ett år och jag ångrar inte en dag även fast vi har tagit oss fram i gott och ont. Det här är underbart, känslan jag har är obeskrivlig. Nu när jag lix är så lycklig och glad klär jag på mig kläderna för en promenad till stallet. Ha en bra dag!
.
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Han har verkligen blivit suuuuperfin!! tycker du ska vara sjukt nöjd över er, du har lyckats så bra!! :)

2011-10-26 @ 11:08:07
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0