Får se vart kvällen tar oss

Igår fick Cosmo en vilodag efter sina två rätt hårda pass måndag(konditionsträning) och tisdag(träning för Buster). Idag ska jag försöka mig ut efter middagen. Fast är rädd att det hinner frysa på ikväll och det har regnat hela dagen så lär väl vara blank is över hela vägen isåfall. Så vi får se hur det blir, antingen går han en sväng runt nyby ikväll eller så blir det ännu en vilodag och sen får han gå imorgon på morgonen istället. Egentligen spelar det inte så stor roll, får bara ändra planerna hur jag ska rida i helgen.
.
Det får gärna komma snö nu så vi slipper surregnet och den hårda marken som bara går att skritta på. Jag längtar allvarligt talat tills snön lägger sig på marken, när man kan fara ut och plumsa en fin vinterdag. Dock finns det saker som gör att jag inte vill ha vinter, 30 minus eller storm. Inge vidare enligt mig iallafall.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0