Busterträning med fina prinsen

Ikväll har jag och Cosmo alltså varit på Busterträning ännu en gång. Cosmo skötte sig jätte bra idag också. Kändes lite seg till en början men han kom igång allt eftersom sen så märker man mer på honom nu att han tycker det är roligt med hoppningen. Ja jag är jätte nöjd över honom idag, det är verkligen hur kul som helst med alla små framsteg han gör, alla syns inte men jag kan lova er att dom känns! Känns riktigt kul också att jag får så pass mycket beröm av Buster, verkligen peppande och längtar verkligen tills nästa års tävlingssäsong om allt flyter på så pass bra som det gör just nu! Här kommer lite videoklipp från träningen.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0