5 Oktober - träning för Eva Jonsson

Alltid lika roligt att sätta sig på hästryggen. Min fina prins skötte sig bra idag, pigg och glad! Jag har aldrig känt att det har flytit på såhär bra varje dag med en häst förut, åh! Iallafall så hoppade vi lite på volt, 3 hinder och ett galoppsprång imellan varje, det flöt på bra! Sen gick vi över till en övning med studs på rakt spår, det gick bra det med! Sista övningen var att hoppa på en volt med 4 hinder, jag fick dock göra det lättare för oss och göra volt imellan innan jag kom på nästa hinder, han skötte sig iallafall bra och jag är nöjd över dagen! Känns att vi måste komma igång igen men så får det kännas när hästen har haft en lugn period och inte hoppat på 2 veckor. Puss på Cosmo iallafall:)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0