31 Oktober

Just kommit in från stallet. Det är jag som har hästarna den här veckan och med de menas att jag sköter morgonutsläppet, lunchen och insläppet! Klev upp vid 8 tiden och kom hem för 10 minuter sen. Har gjort klart allt för dagen och ridit Cosmo stora nyby, det är en obeskrivlig känsla att rida honom när han är på sitt bästa humör och verkligen sätter under sig själv, och nu när musklerna bara blir starkare och starkare är det så häftigt när man känner hans bakbensarbete t ex uppför backar. Han är nog den roligaste hästen jag har ridit, han provar vad man accepterar och kan bralla iväg med en eller skjuta rygg men inte så jag inte har kontrollen, Man kan höra honom pipa ibland när han är överladdad och man fortsätter hålla ihop honom, han är också så pass stabil för att vara en 4åring och det gör allt så mycket enklare. Ja jag är bara lycklig för att jag har honom, sitter bara och ler. :)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0