17 Oktober - vad är det som är fel?

Jag vet inte alls vad som har hänt med bloggen, kan inte ladda upp bilder eller dela med mig av länkar, hela den övre linjen eller vad man nu ska säga är helt borta och det går inte att göra något. Jag blir så arg! Har nya bilder och jag har massor jag vill visa er. Någon som har likadant? Ska försöka göra ett försök och ladda upp en bild genom telefonen men det känns inte alls lika kul. Hoppas det löser sig snart.. . Cosmo har iallafall varit ute på ett konditionspass idag, så mycket energi som han hade så var det mycket värt. På tisdag har jag bestämt mig för att träna ännu en träning för Buster då jag inte kan rida för Eva på onsdagen för att jag jobbar,tråkigt nog. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Du har nog kommit år "Ändra redigerare", nere till höger, under textfönstret. Tryck på den så kommer nog verktygsfältet tillbaka! :)

2011-10-17 @ 12:00:30
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad jobbar du med?

2011-10-17 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0