12 Oktober - Dagen efter Busterträningen

Tränade för min gamla tränare Buster igår som ni kanske redan vet om ni läste förra inlägget. Det gick verkligen bra! Började med att vi skulle rida på en liten volt och flytta undan för skenklarna och öka och minska, Cosmo skötte sig jätte bra och fick bra beröm redan från början. Sen gick vi över på nästa övning då vi skulle galoppera över 3 smått upphöjda bommar fram till ett räcke för att kunna känna rythmen och fortfarande jobba dom fram till hindret. Cosmo var super fin! Fixade det hur bra som helst, redan då var jag stolt! Efter att ha ridit det några gånger vart det en liten bana med kombinationer och böjda spår. Cosmo var super, jag är så stolt över min lilla C. Fick mycket positivt av Buster efter träningen. Han gav mig till och med en applåd för att jag har fått en sån fin häst! Känns hur kul som helst att höra och det kommer jag leva på länge, han sa även att om han fortsätter såhär så är han något för 5års nästa år, pirrade i hela kroppen när han sa dom orden. Min vackra prins!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0