Utrustning

Jag har suttit och kollat på massor av hästutrustningar nu som jag absolut inte skulle tacka nej till. Har även hittat en del jag vill ha själv. Här är en del som jag gärna skulle köpa om pengarna fanns men det finns så mycket mer än bara det här också.. Att ha häst kostar en hel del och likadant med alla grejer. Ja man kan ju alltid önska sig iallafall! Nu är det mat sen blir det stallet för min del, ha en bra kväll!
.
.
Förbeställ Exel Minichaps Croco från Dyon
-
Allroundschabrak - Dyón Collection
-
Senskydd Olympic från Veredus
-
Förbygel med martingal BADMINTON
-

Kommentarer
Postat av: Charlotte

riktigt RIKTIGT fräscha shortchaps, dyón, där uppe!

2011-11-28 @ 21:51:48
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0