Tänk vad jag får uppleva..

Tänk vad underbart fint. Cosmo kom till mig som 3åring efter att ha haft ett par jätte fina människor som uppfostrat honom från grunden sen han mötte världen för första gången och för nu ca ett år sen köpte vi honom, och jag får äran att följa med honom i all hans utveckling. Hur han reagerar av olika saker, hur han kommer förändras som häst genom åldrandet och hur han kommer klättra steg för steg för att förändra sitt betende och bli en klokare och mognare häst. Vi kommer nog få uppleva både det positiva känslorna när allt går bra och allt känns perfekt men vi kommer nog även få möta det mindre roliga då vi måste kämpa oss genom motgångar tillsammans. Det är som fint! Jag är mer än glad för att jag får följa dom här stegen i hans liv,  det är både spännade och roligt. Jag är stolt över att jag får den äran, väldigt stolt och lycklig. En fin känsla helt enkelt, och det här är bara början på våran tid.
.
.
.
Äldre bild från i Somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0