Låten säger allt om vår tid.

.
.
Jag saknar tiderna. (Så klart är det roligt att börja om på en ny kula med en ny stjärna och inte vilken stjärna som helst utan Cosmo) men tanken slår mig då och då att jag har så mycket fina minnen med denna häst och att jag saknar tiderna då allt handlade om oss. Det är Robin, det känns bara konstigt att säga att han inte är i mina händer längre.. Men jag vet att han har det bra nu och kunde knappast fått det bättre. För mig kommer han alltid vara världens bästa Robin och jag kommer alltid att leva på alla minnen vi har tillsammans. Jag hade 5 underbara år som är obeskrivliga, mer kan jag inte begära. Jag fick uppleva det många inte fick uppleva. Finaste Robin.
.
.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0