Glädjen jag får av min häst

Kvällen har jag spenderat i stallet, började med att mocka och sen blev det borstning och ompyssling på lillen, det finns nog ingen som är så underbar som denna häst. Han fick stå med mig i boxen medans jag mockade, slutade med att han stod och kollade på mig som ett litet frågetecken med öronen spikrakt framåt. Hur kan man känna såhär mycket för ett djur? den frågan har jag alltid frågat mig själv. Dom säger ingenting men dom gör en ändå lyckligare än någon annan.. åh min fina vackra häst!
.
Pratade även med Madde ikväll (ägaren till Robin) som var i stallet samtidigt. Hon tyckte att det var så konstigt att Robin aldrig blev trött när hon var ute och red. Känns så bra att höra att han är pigg, det är Robin de, han är alltid pigg och glad och så klart världens bästa ponny. Och fick mig också ett stort leende på läpparna när hon skulle fara från stallet då hon gick in och klappade honom på halsen och sa lillgubben åt honom. åh fint! Det är jobbigt men jag är glad för bättre ägare hade jag nog inte hittat.
.
.


Kommentarer
Postat av: Natali

svar: ´Hahaha, hurdå tänkte du? Gangsterfacet eller? hahha

2011-11-23 @ 23:27:14
URL: http://naatalilindholm.blogg.se/
Postat av: Natali

Svar: Hahaha, trodde du hade kommenterat ett helt annat inlägg.. HAHA..

Tack vad snäll du är, he ä ba du sträck på dig ;)

2011-11-23 @ 23:31:46
URL: http://naatalilindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0