29 November

Äntligen har jag fått sitta på hästryggen igen! Cosmo har fått på sig en ny sko och idag blev det en tur till ridhuset, underlaget ute är för hårt för att ens trava nu.. Började iallafall med en tokig häst som kastade med huvudet när jag skrittade fram och var riktigt pigg hela vägen upp till anläggningen men som vanligt dog han av en aning när han kom in i ridhuset, gick ändå hyfsat bra för att ha vilat i 1 1/2 vecka, dock red jag honom inte så speciellt hårt eftersom det var första ridpasset på ett tag. Nu börjar träningen igen, längtar bara till snön så man får träna lite i djupsnön också, alltid lika roligt! (om snön kommer?) Ha en bra kväll!
.
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Jag har inte haft någon aning om vad pessoabett är för något egentligen, inte förrän nu!



Måste ju också säga en sak. Inte för att man ska jämföra olika individer med varandra men... Jag läser många hästbloggar. Kanske speciellt många med unghästar just för att jag och min plutt där där om några år. (börjar gruva mig i god tid...) Och jag ser ingen 4 årig häst som är så fin som Cosmo, det säger jag inte bara. Många 4 åringar känns helt outbildade. Man läser om unghästar som "håller på att ridas in" när de är 4-5år. Hur kan Cosmo vara så duktig? Vad gör du?

2011-12-01 @ 17:16:14
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0