25 November - jag saknar fantasi

Fick tag på Boberg igår men han hade inte tid för än tisdag nästa vecka.. känns inte alls kul att gå och vänta på att få sätta sig på hästryggen.. Men finns inte så mycket annat att göra. Ska försöka få tag i någon som kanske kan komma och slå fast en ny sko på honom tidigare men chansen är nog rätt liten som det känns nu. Hoppas ni har det bra! Vet inte riktigt vad jag ska berätta mer för något, ingen av er som läser som vill veta något om Cosmo/mig/Robin eller allmänt om ridningen? isåfall är det bara att fråga min fantasi håller inte riktigt just nu känner jag.
.
.
-
En av mina favoritbilder på jag och Cosmo, min fina prins!

Kommentarer
Postat av: Bea

Du kanske kan berätta om hästar som har haft en stor betydelse för dig :)

2011-11-25 @ 23:48:08
URL: http://bonhorse.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0