20 November

Med många dagars frånvarande uppdaterar jag. Cosmo gick för Eva i onsdags, han kändes rätt trött, han hade inte samma balans i galoppen när jag försökte få tillbaka honom och kunde inte riktigt få samma ridning som jag har haft dom andra gångerna. Han kom igång mot slutet och avslutade med en fin bana så det kändes iallafall bra! Dagen efter for jag ut och tränade avbrott och igångsättningar för att få honom att väcka sig själv lite mer, han kändes då super fin så det kändes riktigt bra. I fredags fick han en vilodag och igår red jag honom i ridhuset, samma där. Mycket att han skulle lyssna från när jag sa till och även lyssna tillbaka när jag ville de. Han skötte sig bra, lite motvillig och lite hovar i luften då och då men i övrigt skötte han sig bra! Moa satt sig också upp på lillen, alltid lika kul att se honom från marken. Har bara gjort det 3 gånger så det är inte ofta man får uppleva det. Han är så fin min lilla prins! Nu har dock tappat en sko så nu är det vila som gäller idag och imorgon blir det nog ett pass i ridhuset igen. Ha en bra kväll!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0