Snart ett år sen

Snart är det ett år sen jag och pappa köpte Cosmo. Den 12 December körde vi från Vännäs med tom transport, pappa skrev på papperna på pappa och vi lastade Cosmo och rullade hem igen med en helt ny häst som jag inte alls kände då. Det har verkligen varit en fint år för jag och Cosmo. Han har chockat mig så många gånger och visat vad han kan, han har även visat att han kan vara väldigt envis och att han kan vara en tjurskalle men att han har ett fint hjärta och att han vill lära sig saker med lite tid. Ja det här året har varit underbar för oss, jag är så lycklig! Och många fler ska det bli. Min fina älskade prins.
.
.
Då:


.
.
Nu:


Kommentarer
Postat av: Vilma

Jag trivdes inte alls, så då ville jag inte gå kvar. Men jag åker ju till Thailand den 2a Januari, om du vill får du ju ta hand om Bosse då jag är borta. Skulle precis börja kolla runt efter någon men om du vill vore det ju perfa :D

2011-12-05 @ 18:32:31
URL: http://vilmaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0