Minus, plus, snö, slask osv.

Verkar som vädret har svårt att bestämma sig. Vissa dagar är de bra underlag andra dagar är det bara slask och klibbsnö överallt. Cosmo har iallafall lyckas tappa en sko igen, inget ovanligt.. Förra vintern tror jag att han tappade 20 skor kanske.. For iallafall upp och red i ridhuset igår. Ska försöka få in filmen som pappa filmade igår, om jag lyckas kommer ni få se den mindre positiva sidan, med de menar jag då sparkar, Korsgalopp, fel galopp, haha ja ibland är även cosmo irriterad på kraven jag ställer men samtidigt så kan jag inte klandra honom. Även fast han sparkar och försöker dra sig undan de jobbiga så är han ändå riktigt fin i mellan åt. Nu ska jag promenera till stallet, tror jag ska bege mig ut på åkern så han får plumsa lite i djupsnön, där slipper han halka. Ha en bra dag!
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0