Min fina morgon

Det är min vecka i veckan, jag har alltså utsläpp, lunch och insläpp. Klev upp vid 7-8 tiden imorse och möttes av solen och snön på marken. Tog ut hästarna, red Cosmo stora nyby i skritt och lite trav, tränade mest på att han skulle flytta för skenklarna och att jag kunde ha honom mellan hand och skenkel hela tiden, han var fin, tror han gillade att snön hade kommit, pigg och glad och försökt fatta galopp flera gånger även fast det inte var tänkt. Efter en ridtur med solen i ögonen gjorde jag klart stallet för dagen. Nu är det bara att vänta in jobb halv 2.
.
Här kommer några bilder från den fina morgonen.
.
.
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Vilma

Nu under vintern har jag varit lite less, har väääärldens beslutsångest hur jag ska göra med honom. Men har just hoppat av skolan och ska börja igen i Augusti så tills dess måste jag ha något att göra på dagarna, så är sugen på att fara ner till Skåne och jobba i något stall. Så isåfall blir han nog kvar! Och du kvinna som inte heller går skola, kan ju lätt följa till skåne juuuu?!?!:D

2011-12-05 @ 11:28:42
URL: http://vilmaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0