Kvällens ridtur, något underbart

Nya skor på lillen ikväll. Fick äntligen rida igen, förutom att jag inte hade all ork så gick det super, feber och ridning går verkligen inte ihop man blir så mycket svagare och orkar så lite. Men nu till det underbara, Testade lite galoppombyten idag när vi var ute och fick chocken då Cosmo bytte i båda galopperna på rakt spår, det är inget jag har tänkt att träna så himla mycket på, utan har haft annat som jag har lagt ner arbete på men med mer muskler och med en förstående häst verkar det som man får det på köpet. Vilken underbar häst jag har! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men oj vilken fin häst jag har funnit mig!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0