Ett leende på läpparna

Jag kunde inte låta bli att fara ut och rida när mitt humör började bli dåligt så jag tog på mig ridkläderna och for ut stora nyby i den underbara snön. Nu gillar jag vintern men den är fortfarande alldeles för lång. Cosmo var pigg idag också, tror han också glädjs av snön. Fick sitta och åka på en rodeo häst där ett tag också, fast jag kan faktiskt inte påstå att det är något dåligt, jag tycker det är kul när man ser hästens livsglädje. Påtala om livsglädje, tog in hästarna efter ridturen och busade med Robin påväg in från hagen och vad tror ni den 19 åriga hästen gör? Jo för första gången i hela mitt liv ser jag en bockande och sparkade Robin. 19 årig och fortfarande på G, finns det något mer underbart att se? Det gjorde verkligen min kväll! Nu blir det duschen sen sängen, ska försöka göra en tidig kväll.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0