En film jag glömt visa

Har helt glömt bort att jag har laddat upp en film från en av träningarna för Buster. Om ni med bra hörsel lyssnar noga hör ni även mig säga '' jag rider som ett arsel'' när jag lägger honom helt fel på ett litet räcke och sen fel in i trekombinationen. Men däremot så löser han det otroligt bra, är så stolt över honom. Han kommer in helt obalenserad med stor galopp, snubblar över första bommen, men löser sedan allt och fixar så att han kan hoppa dom två sista utan problem helt på egen hand, vilken kille jag har! Han måste verkligen ha fått hoppskallen av sin kära pappa Ronaldinho H. Fina lilla häst!
.
Om ni ser på filmen så ser ni att det första Cosmo gör är att ge ifrån sig en spark, typiskt Cosmo när han tycker något är jobbigt eller att han inte vill vara med på det jag vill få igenom. Det andra ni kanske kommer se är att jag verkligen försöker att vara lätt i sitsen, blir nästan för mycke men har pratat med B om det och han tycker att det är bättre att jag är för lätt än att jag skjuter honom framåt i landningarna och när han trampar ifrån. Jag har alltid haft svårt med att vara lätt i min sits, men träningen ger färdighet, bara fortsätta pressa sig själv.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0